اعزام ۲۸۹ اتوبوس از خراسان رضوی برای شرکت زائران در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تغییر ساعت آغازبه‌کار دستگاه‌های اجرایی مشهد و خراسان‌رضوی از سه‌شنبه (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) اجرای پروژه تعریض پل شهید باهنر در محور جاده سرخس - مشهد تدوین «مدل جریان‌سازی اجتماعی» برای رسیدگی به معضل طلاق| ظرفیت‌های مختلف برای کنش‌گری اجتماعی بسیج می‌شوند عدالت فضایی، زمینه‌سازِ رسیدنِ شهروندان به توسعه فردی هوای کلانشهر ۵ منطقه مشهد امروز پاک است (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پیگیری دغدغه شهروندان مشهدی درباره بوی بد استخر بوستان کوهسنگی زمان بهره‌برداری از ایستگاه مترو باب الجواد (ع) مشهد اعلام شد+اینفوگرافی شهروند خبرنگار | درخواست قطع درختان خشک شده چنار در بولوار فرهنگ مشهد + پاسخ شهروند خبرنگار | درخواست افزودن اتوبوس در مسیر روزبازارهای محدوده جاهدشهر و الهیه مشهد + پاسخ جمیله علم‌الهدی در دانشگاه فردوسی مشهد: شهید آیت‌الله رئیسی نمونه و مصداق عینی جمهوریت اسلامی بود پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بولوار قمربنی هاشم (ع) و زیر گذر شهید هریری در مشهد اعزام کاروان بسیج شهرداری مشهد به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) یاد «آتشبار ضدطیاره»| ناشنیده‌هایی از تاریخچه فلکه «ضِد» در خیابان امام رضا(ع) مشهد مترو مشهد روز دوشنبه (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد در روز رحلت حضرت امام‌خمینی‌(ره) و روز دحوالارض اعمال‌قانون یک‌ هزار و ۳۶۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۸ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ۵۳ درصد حریق‌ها در مشهد منشأ برقی دارد ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازسازی اتوبوس های فرسوده بخش خصوصی با استفاده از توان داخلی

  • کد خبر: ۴۵۷۹۴
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
بازسازی اتوبوس های فرسوده بخش خصوصی با استفاده از توان داخلی
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد، از بازسازی اتوبوس های فرسوده بخش خصوصی با استفاده از توان داخلی خبرداد.
به گزارش شهرآرانیوز، سعید حسینقلی زاده مقدم مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد، گفت: با حمایت‌های شورای شهر و مدیریت شهری، دو شرکت بخش خصوصی، با هدف حفظ کیفیت و کمیت ناوگان اتوبوسرانی مشهد، این سازمان فرایند بازسازی ناوگان خود را در سه فازآغاز کرده است..
وی افزود: شرکت طوس سیر رضوان یکی از شرکت‌های بخش خصوصی تحت نظارت سازمان است که حدود ۱۰ سال قبل فعالیت خود را با تعداد ۲۴۴ دستگاه اتوبوس "اسکانیا" آغاز کرد که درسال‌های اخیر تعدادی از این ناوگان به دلیل عمر بالا و فرسودگی قطعات و افزایش هزینه‌های تعمیر و نگهداری از چرخه سرویس دهی خارج و غیر قابل بهره برداری شده بود.

حسینقلی زاده اضافه کرد: بر همین اساس در فاز اول از ۴۰ دستگاه اتوبوس فرسوده شناسایی شده، تعداد ۱۱ دستگاه به طورکامل بازسازی و به چرخه سرویس دهی اضافه شده است و پس از اتمام این مرحله در مرحله دوم بازسازی ۴۰ دستگاه دیگر شروع و تا انتهای سال جاری تکمیل خواهد شد.
وی تصریح کرد: مرحله نهایی این طرح نیز پس از فعال سازی ناوگان متوقف شده برای بازسازی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد، افزود: همچنین شرکت سیر طوس ماندگار دارای ۱۵۰ دستگاه اتوبوس قابل بهره برداری است که ۷۰ دستگاه آن به علت فرسودگی امکان سرویس دهی ندارد، به همین دلیل اتوبوس‌های فرسوده این شرکت نیز با استفاده از توان تخصصی کارکنان فنی شرکت در حال بازسازی است، تا کنون ۲۵ دستگاه اتوبوس بازسازی و تعمیر اساسی شده است و تا زمانی که امکان خرید اتوبوس جدید وجود نداشته باشد ادامه خواهد داشت.
وی افزود: پروژه بازسازی، شامل تعویض ورق‌های بیرونی، کف، سقف، تعمیر اساسی موتور، تعمیر گیربکس، چرخ‌ها، اکسل، فرمان، رنگ‌آمیزی، صافکاری و نقاشی است که تمامی این خدمات توسط شرکت‌های بخش خصوصی در حال انجام است..
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: خوشبختانه شرکت‌های تولیدی اقداماتی در خصوص تولید آغاز کرده اند و به محض رفع موانع دریافت نشان استاندارد ملی تولیدکنندگان داخلی، اتوبوس‌هایی گازسوزی که مخازنشان مشکل دارند، نیز به چرخه سرویس دهی بازخواهند گشت.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->